Trükitud reklaam
Trükitud reklaami põhiosad:
1) pealkiri - peetakse trükitud reklaami kõige tähtsamaks osaks, see peaks olema huvi äratav, intrigeeriv ja võimalikult informatiivne. Pealkirja põhiülesanneteks on äratada tähelepanu, juhatada lugeja teate teiste elementide, eriti põhiteksti juurde, selekteerida õige sihtauditoorium;
2) põhitekst - on reklaamis peamise informatsiooni kandja, ta täpsustab ja seletab lahti pealkirja, illustratsiooni. Tähtsaim reegel tekstikirjutajale on - mida lühem, seda parem (uuringud näitavad, et 80% lehelugejatest ei jõua kunagi pealkirjast kaugemale);
3) illustratsioon(id) - on trükitud reklaamiteate tähtsaim visuaalne element;
4) tagapõhi - traditsiooniliselt on neutraalselt valge, kuid pilgupüüdmiseks võib kasutada ka muid värve ja mustreid;
5) raamistik - kasutatakse enda reklaamteate eristamiseks kõrvalolevatest teadetest.
Kõik reklaamielemendid peavad moodustama ühtse terviku;
6) kompositsioon - on kõigi reklaamteate elementide koondamine ühtseks tervikuks;
Esimest kolme nimetatakse verbaalseteks, nelja viimast visuaalseteks elementideks.