Ülesanded reklaamist

2. Võrdle antud videoreklaame:

1) Milliseid mõjutusvahendeid on nendes reklaamides kasutatud (pilt, heli, liikumine jm)?

2) Hinda reklaamide mõjusust. Too välja iga reklaami positiivne ja negatiivne pool.

  • Rimi reklaam "Tuhande aasta parimad pakkumised"
http://www.youtube.com/watch?v=8mnMB6K7XXo

3. Vali vabal valikul üks ajakirja või ajalehe reklaam ja teine televisiooni või interneti reklaam.
Analüüsi neid reklaame järgmiste küsimuste alusel:

1) Mida reklaamitakse (toode, teenus, firma, isik jm)?
2) Kes on reklaamija?
3) Milliseid reklaamivahendeid on selles reklaamis kasutatud (keelekasutus, pilt, heli, liikumine jms)?
4) Kellele see reklaam on suunatud (vanus, sugu, haridus, elukoht jms)? Mida peetakse sihtrühma jaoks oluliseks?
5) Mis selle reklaami juures kõige rohkem meeldis või häiris? Põhjenda valikut.

 

4. Loo ise reklaamtekst vabal valikul (võimalusel seosta oma erialaga). Reklaami võib koostada individuaalselt või rühmatööna. Valmistu selle esitamiseks.