Reklaami kuldreeglid
Tooda seda, mida inimesed tahavad osta, mitte ära püüa müüa seda, mida Sa juhtumisi toodad!
Reklaam algab firma nimest!
Hea idee on kõige alus!
Reklaam peab välja tooma tootele ainuomase „lubaduse", väljavaate või omaduse.
Selgus ja mõistetavus on reklaami suurimaid voorusi.
Reklaamiteade peab eristuma teiste reklaamiteadete seas, olema omanäoline.
Reklaam olgu lühike, aga lööv!
Reklaamis peab valitsema kooskõla reklaamielementide vahel; Reklaam kujutagu endast lõpetatud tervikut!
Toote ja/või firma nimi peab muutuma tarbija püsimälu ja seega ka teadvuse üheks osaks.
Reklaamis kujutatud peategelast ei tohi naeruvääristada!
Vältima peab reklaami kulumist. Selleks esita reklaami tsükliliselt või varieeri teostust.
Ära eksi kirjutatud ja kirjutamata viisakusreeglite vastu!
Litsenseeritud: Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License