10.1. Enesekontrollitest: h õigekiri ja ortograafia kordavalt

iDevide ikoon Täida lüngad
Pane lünka h või hh
1. Ära istuta obukastanit allika lähedale, see pole alapaju ega õberemmelgas.

2. Mälestusi võid ju eietada, aga kas sa aganaleiva õngu veel mäletad?

3. Bo eemlased elavad Supilinnas.

4. Keegi ulgus iilis ümber urtsiku.

5. oia oma üpiknukk endale!

6. Äkki äigas ta uupi ühe oobi ja pages.

7. ord on rändrahvaste õim või õimuliit.

8. Võitjaks osutus tše lanna.

9. Looduse stii ia on võimas ja võitmatu.

10. Laps unustas aitä ütlemata.

11. Kahjuks esineb laste ka psüü ilisi häireid, mis eeldavad psü iaatri abi.

12.   Panka tabas ootamatu kra .

13.  Ära lase end eidutada noormeeste na aalsest käitumisest.

14.  Arutati, mida arutatud lõngast teha.

15 . arv tuuleiilgi ei suutnud jahutada eredast päikesest ellitatud igistavat ihu.

16.  Monar imetles kaunist vetemängu.

17. ukatav palus ärdalt alastust.

17.  Talunik teenis elatist agijate kasvatamisega.

18.  Soovitatav on kasutada vaheldumisi appelisi ja aluselisi pesuaineid.

19. ubasest majast on ea jälgida tuuliilidest lookas iidseid ja igihaljaid nulge.
  

iDevide ikoon Täida lüngad
Täida lüngad puuduvate tähtedega. Vajadusel kasuta ÕS-i abi.
Vat ki sobib hamstri pesamater aliks. Psü oloog uuris haguraiuja hingeelu. Poiss hüüd u, kui midagi kuuleb. Kotle kukkus laua alla. Mere stii ia vaimustas türa li u valitsejat. Tabure värviti bee iks. Kohv i oli kruusis jahtunud, bor taldrikul külm. Range dis ipliin aitab elus edasi. Kes on kunstiedasivi ad? Kahtlen ilukirjanduse vajali uses. Maa harimisel on vaja estlasli u jonni. Kuuldavasti tegi lennuk hädamaandumise d unglis. Neiu astus tõ li u sammuga tre jast künkast üles. Haige paranes tänu õdede kannatli usele. Ko igeerin aeg-ajalt oma kodakon sete keelt. Lapsel pole pa lik täiskasvanute jutu vahele se ada. Tänasest lehest ho seid uudiseid ei leia. Majanduslik lokaad te itas kodanikes rahutust. Paljud inimesed kar avad te oristide rünnakuid.