Kliendi rahulolu tagamine

iDevice ikoon Lugemine

Toiduainete tootjad kasutavad jaotusladusid selleks, et ladustada kaupa klientedele (hulgimüüjad, kaubamajade ketid) sobivas ja vastuvõetavas kohas.

Nii konsolideerimine kui distributsioon teenivad mõlemad üht ja sama eesmärki - parandada teenindamist, tuues kaubad kliendi jaoks sobivasse piirkonda.

Mõlema puhul on tegemist kulukompromissiga, mis tasakaalustab laokulusid transpordil saadud säästuga.

Nii kogumine kui ka jaotus tekitavad toodetele lisaväärtust, suurendades kauba aja- ja ruumikasulikkust.

Vahel on kliendi rahulolu kindlustamisel ainsaks motiiviks laopidamine kliendile sobivas kohas. Laopidamine sellises paikkonnas ei pruugi olla optimaalne lahendus ja on õigustatud ainult kliendi nõuete täitmise seisukohalt.


Mõtle! Kes on logistikafirma kliendid?