Turismitoote reklaami näited

Arenenud riikide suurettevõtted reklaamivad laialdaselt oma firmat ja oma tooteid. Telereklaamide esitamine maksab väga palju - seda väikeettevõtted endale sageli lubada ei saa. Samas tuleb siin mängu seos: mida suurem, rikkam ettevõte, seda rohkem reklaami ta enesele teha saab ning seda suuremaks ja rikkamaks muutub ja mida väiksem ja vaesem ettevõte, seda vähem reklaami. Tänapäeval võib leida internetist YouTube'st hulgaliselt videoreklaame, terveid reklaamiseeriaid. Reklaami loomine muidugi maksab, kuid interneti kaudu levitamine tuleb oluliselt odavam.

Kui palju Eesti ettevõtete audio/video/telereklaame Teile hetkel meenub?

Eesti turismivaldkonna ettevõtetele mõeldes kangastuvad mitmete ettevõtete logod (firmanimi koos kaasneva illustratsiooniga), värvikombinatsioonid, kuid mitte enam.

Paraku ei ole internetist hõlbus leida ühtegi Eesti turismitoote videoreklaami. Välismaiseid - saksa- ja inglisekeelseid - leidub hulgi.

Vaadake palun järgnevaid videolõike ning leidke vastused küsimustele:

Kas ja millega reklaam köidab Teie tähelepanu?

Millise emotsiooni/meeleolu reklaam Teis tekitab? 

Mida reklaamitakse?

Millistele vajadustele või soovidele reklaam apelleerib?

Mis on reklaami peamine idee? Kas ja kuidas seda on rõhutatud?

Kellele reklaam on suunatud (kes on sihtrühm/tarbijatekategooria)?

Kes on reklaami peategelane (modell)? Kirjeldage teda.

Mida reklaam tarbijale lubab?

Kas ja kuidas margi nime on rõhutatud?

Kas ja kui palju kordi on esitatud firma/toote logo?

Kas reklaami vaadates tundub toode Teile unikaalne. Mis on selles unikaalset?

Mille abil on TUI reklaamides tagatud järjepidevus?

 









Litsenseeritud: Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License